kaaooooss !

sjuka sjuka sjuka människa ! feminism är ngt man strävar efter, ett jämnlikt samhälle. Där alla är lika mkt värda och detta ska då visas genom våra löner tycker dom. Visst jag ät kvinna och jag "borde" vara arg & sur för att jag får sämre lön men det är jag inte. Visst hade det varit nice med mer pengar , men jag tjänar det jag tjänar och klagar inte. vem fan fick den idiotiska idén att man skulle elda upp 100.000 KRONOR för att visa hur mkt mindre kvinnor tjänar i minuten än män. DIN FUCKING IDIOT ! sry jag e bara så förbannad på vilket sätt dom har velat visa detta på. bara i sverige gör man en sån sak. Det var två pr-män som donerade pengarna till just detta ändamålet. Visst det är deras pengar , ur egen ficka, men WTF! alla som inte har mat på bordet, som går i håliga skor, som inte har rent vatten. GE DOM PENGAR ISTÄLLET FÖR ATT BRÄNNA UPP DOM ! nej jag kommer aldrig förstå det !


jaja nu till ngt annat. Sista jobbdagen inför en veckas semester. NICE ! ikv ska jag klippa min morbror & sen blirre fotboll hos maria. Imorron ska jag till frissan, det var på tiden !

Förra veckan snackade jag o emma om att åka ut o campa ngnstans denna veckan. så hon ringde idag & vi besstämde oss för att imorron, efter frissan , tar vi vårt pick & pack o drar till Båstad.tennisveckan . kommer blir FETT ÖS ! vi två = KAOS ! YES d kommer bli suuperbraa! ooh I LOVE THE SUMMER ! Nuu ska jag packa ! jej!

så imorron blir det ingen fotboll för mig, men om ngn vänlig själ vill smsa eller ringa o berätta hur matchen slutade, vilka som är i final så skulle jag bli glad :)

Ciiaaooo <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback