att aldrig växa upp

Ibland får man fnatt & blir som ett barn igen. Idag har det regant o åskar & blixtrat heela dagen så vi har bara suttit inne o kollat film o myst. men när vi skulle ut o käka så hade vattenpölarna blivit enorma så påvägen tillbaka hem hoppade benjamin som en galning i alla på vägen. tillslut blev jag & tina så sugna att vi ställde oss o hoppade vi med. vi kom hem helt dyng sura. man ska ha barnasinnet kvar hela livet ! folk måste trott vi var dumma i huvudet, me det gör inget.

Igår gick vi ner till strandbaren & satt & drack tequila & GT´s :) efter det åkte vi iväg till "byn" där konserten skulle vara. vi satte oss o drack mer gts o tequila & senare drog vi oss till nattklubben. där var det fullsmockat & mysigt. artisten som spelade är en känd artist i kroatien men eftersom jag inte lyssnar på kroatisk musik trodde jag inte att jag skulle känna till mer än en eller två låtar. men minnsan , jag kunde nästan alla :) vi dansade som galningar & drack på tok för mkt vovo-shottar. MUMS vad goda dom är. när det ljusnade & folk började droppa av drog vi oss till nattamaten & sen hem i en fullpackad bil. vi vaqr väl hemma vid 6 & då vaknade benjamin så han fick gå med mamma så vi fick sova. vaknade runt 1 sen somnade vi om och sov till tre. drog upp till morfar & käka lunch & spelade kort. helt galet vad det har regnat. sen har jag & benji kollat på "kalle blomkvist & rasmus" och "emil i lönneberga". helt underbara filmer. astrid <3

jag har blivit som en extra mamma till benjamin, jag leker med honom hela dagarna. bygger sandslott, sjunger sånger, tittar filmer, badar, hoppas vattenpölar. min mamma sa att hon tror att jag skulle behöva ett barn nu, men ICKE sa Nicke ! får väl hitta mig en partner först elr? men mys är det

idag sitter vi nog bara hemma tror jag. eftersom vädret är kasst så har vi ingen större lust att dra ut på upptåg. sätter nog bara på en film & dricken en kall bavaria :)

jag har fått en spricka i tån. inte i skelettet utan "köttet" & det gör såå fruktansvärt ont. har haft det ett tag nu men det blir bara värre & igår på klubben trampade en tjej på min tå så blodet rann. fyfan vad jag ville skrika. jaja d går väl över tills jag gifter mig, som mamma alltid säger :)

ni där hemma får ha en underbar fredagskväll :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback