3 days left

bara tre dagar kvaar sen åker jag ! längtar som baara den ! har packat en del men inte allt. mina skor kom idag, passar perfa & e shit sygga :D wiie !
Ikv blir det final på takterassen. Jag & johanna ska grilla & dricka drinkar. denna helgen är det möllevångsfestivalen, och om man ska tro på vad som skriver i tidningen är detta den sista också. dumt ! sjukt bra festival. så vi ska ner senare & kolla på en spelning & sen får man se vart kvällen för en. Imorron är jag ledig & då blir det städning & packning av det sista.
Maja, en vän från zagreb kommer vara nere när jag kommer , har inte träffat henne på två år så det ska bli superkul.

en vän till min blev pistolrånad härrom natten . katastrof. blev shit ledsen. vad som helst kan hända dom man bryr sig om och om man inte har så bra kontakt , kanske man inte ens får reda på det förrän långt efter. det skrämmer mig. malmö = katastrof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback