Que Sera Sera

Whatever will be, will be !

Igår var de superstressigt i skolan. USH! hälften a klassen dök inte upp & vi var ullbokade, så det var bara till att avboka massa. minst 10 st blev avbokade. jobbigt ! Men men.. Idag är det betydligt lugnare :) Sitter här & chillar. lyssnar på "A Fine Frenzy" & väntar på lunchen. dryyygt ! Ska ut o äta med klassen, mums ! BEA!

Igår blev det första passet på SATS. Afrodans. SUPER kul. SHIT jobbigt, men SÅ värt det. Tänkte ta ett pass idag med, men jag har så ont i min rygg att jag knappt kan röra mig haha. Måste träffa Sandra & lär mig hur man strechar på riktigt. Jag fuskade lite med det igår, dumt. :(

I helgen blir det work. Ska faktiskt bli skönt! Jobbar med roligaste arbetskamraterna i helgen så det kommer bli tipptopp :) Sen är det skönt att ha ngt att göra på helgen faktiskt. Önskar att jag jobbat förra helgen med så hade jag kanske sluppit allt onödigt som hände då. Men livet ör fullt av motgångar. Men just nu känns det som om det BARA är medgångar :D UNDERBART! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback