Puuuushhh iiit

Joj, haha Kämpat i 30 minuter med att skära upp köttet till middagen. Super jobbigt. haha värsta workout :P Men trevligt sällskap i telefonen. Snart kommer Malle hos & käkar lunch & umgås <3 . Har kommit in i en planeringsperiod, men man får se vad som händer, om kapitalet tillåter :) Men såfall blir det Kroatien i sommar med Miss S :) Galna tider.

Har bestämt mig nu, S.A.T.S it is :) Imorron köper jag kort, sen blir det HARD WORK ! Wow jag e SÅ redo! Längtar tills jag kommer in i rutinerna att träna regelbundet & hårt igen. I somras var det SUPERNICE när jag tränade, men sen blev det semester & skola. ursäkter I KNOW, jag har som flesta :P Låten som får mig mest pumped up på träning just nu är Agnes- Release me. Antagligen för att vi tränade till den i somras.

Nu ska jag laga min Curry kryta :) c yall later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback