Nystart!

Imorgon börjar skolan igen :(

Igår träffade jag Malin. Hanne & natha kom förbi & vi lagade pannekakor , kollade på transdokumentär & Ondskan. Viste du att Idol-Danny är mer i Ondskan :) När vi skulle sova gick jag in i sovrummet & kollade på sängen. Hela sängen var sönder, den lutade som en skidbacke. Så det var bara till att "ta isönder den" som malin kallade det. Vi borrade ner sängen kl 2 på natten, stackars grannar. Men kul var det!

Idag har jag fikat med Kajsa. nu är jag mkt lugnare inför skolstarten & proven som kommer. Så skönt att ha en klass som stöttar varandra! aug 09 <3 . På fredag är det äntligen klassfest :D ska bli ssååååå kul. Felle & jag ska battlas ;) Soldier boy ;). Lördag blir lite fest & lite chill. :) Nästa vecka, uuush! då smäller det. delprov mån-tors-fred. FYFAN säger jag ! Håll tummarna för mig guys :D

snön har kommit igen, & kul är det inte. Promenerade hem från Agustenborg till bellevue! Niiice walk. Underbart sällskap ;) Tittar jag tillbaka på lovet som varit så har så SJUKT mkt hänt :O ..

Senaste dagarna har jag kommit in i gaammmlla spår!. Kollar massa donkumentärer om NWO, Bilderberger . m.m Sjukt intressant. man måste ständigt hålla sig uppdaterad för att inte falla dit.. Tuff värld.

Puss & kram vi syns på stan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback