Leep School of Hair

Wop Wop ! Bra dag idag ! Började skolan, nu har allt släppt igen. SKÖNT! Inga bekymmer mer ! Idag hade jag 2 färgkunder, super kul. Det är nog det roligaste med yrket tycker jag :) Fixar lite fler modeller till proven nästa vecka. Övade permanentrullning på mor & klarade det på 45 min precis ! Inte den bästa rullningen , men bra tid iaf :) Såå härligt att vara tillbaka i klassen, saknar er som satan ! :D Efter skolan blev det massa kul ute i vinternatten, högtryckstvättar & kaffe! FOU :D k..s... imorgon är det klassfest . SUPERKUUL! Sofie sa "ingen press" men varför känns det som om mkt hänger på mina lekar & "klunkvisor" hahah . bara till att sätta igång då :D ooooh va livet är bra ibland ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback