korkek!

Snabba cash. GRYM film ! Rekommenderar den varmt !
Halkade påväg till bussen imorse, inte kul. haha så jäkla pinsamt är det. Istället för att känna efter om man har ont, slänger man sig upp & kollar fall någon såg. haha. Salong idag ja. Fick dricks igen, 40 riksdaler denna gången! Tack tack! Sen blev det bio me nårra töser från klassen. Myspys ! oh vad jag kommer sakna klassen när vi slutat :( . Imorgon blir det salong igen, ska klippa en kille på morgonen :O håll tummarna för mig :D. Sen blir det BIRA-NIGHT med sandra. Hoppas på att lilla ronja är frisk nog att ansluta sig till den potentiella skaran :) Vet ej vart kvällen för oss men runt goda vänner kan det inte bli fel! Ledig i helgen. Skönt som fan! Ska fan sova ut & skämma bort mig denna helgen.

NU NU NU vill jag flytta hemifrån. INTE när jag har gått ut skolan, inte när jag har fast jobb, UTAN NU! "Ask, and it is given "

Förlåt mig.. <3

ESKAPISM är min religion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback