Izas Frizza

haha kommer ihåg när vi skojjade om att min salong skulle heta Izas Frizza ! & nu sitter man verkligen här & ska komma på ett namn. Varför är det så svårt?
Idag gick jag hem från skolan, känner att jag börjar bli sjuk. Ush!  Har inte tid med att vara sjuk. Och så hade jag kollat fel på schemat, så jag e bara ledig tisdag denna veckan. Men Måndag & torsdag nästa vecka. På onsdag ska jag fika med Madde. Henne har jag inte träffat på 1 år kanske.. nä men nästan. Vi var fan som syskon :( Men sånt händer. I helgen blir det jobb :( blää!

tror att jag har hittat ett träningscenter som passar mig nu. S.A.T.S. Ska ge det en chans. Det ligger precis vi skolan så jag kan träna innan eller efter skolan. Perffa! Ny dag, nya tag ! :D

Nu ska jag mysa delux. Bädda ner mig i soffan & kolla på P.s I love you! <3 Oh Irland. Om jag ändå vore där.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback