I belive in dreams

Har varit seg på att uppdatera de senaste dagarna. Helvetesveckan är i full gång. Men än så länge har det varit ganska chill. Klippte & färgade malin igår. Fick precis ett jätte sött meddelande från hennes mamma där hon skrev att jag va jätte duktig & att det var kanonfint. Tack Pia. Det värmde :D Idag har jag gjort långhårsporvet på Jonna. Jag gav det ris men läraren gav det ros. vilket känns super. Tror egentligen inte det är så svårt att få godkänt . 3 av mina modeller har ställt in vilket SUGER FETT! men jag får väl fixa det på ngt sätt , eller så får jag helt enkelt på ig.. :/ Gick lite tidigare från skolan när jag kände att jag hade övat på det jag behövde. Träffade steffy för en fika. Lite catching up :) Sen blev det BINGO haha , svinkul! steffy hade aldrig spelat innan & viste inte hur man gjorde. men kul var det. Ingen vinst denna gången tyvärr. snabb träff me Danne & jonne. sen bar det av hemmåt i kylan. Sitter här & lyssnar på Elin Sigvardsson - when it comes to you !

Hör din röst i mitt öra, hur du sjunger vackra ord. Med en stämma så ljuv, som varma sommarnätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback