Hopplös som en groda utan ben

"Hopplös som en groda utan ben"- Det var en gång en mycket speciell person som sa det! :)
Det känns lite så just nu. Tror jag kommer kugga på mina delprov nu efter jul. Jag vet fan inte om jag vill bli frisör längre. Har ingen drivkraft & jag tvivlar på mina kunskaper hela tiden. Men ska iaf gå klart utbildningen, sen får man se vad som händer :)

Just nu sitter jag på jobb & längtar hem. Slutar om 2 timmar , wiie ! Då ska jag hem & mysa sen ska jag upp 6 igen för att jobba :/. Snart kommer Ronja hem & då är semestern slut :P Har varit superskönt att bo själv ett par dagar. Jag hade SÅ kunnat flytta nu, om ekonomin hade tillåtit. Har dock inte lagat mat en enda gång.

2010 är det nu. Sjukt! Nytt år, nya möjligheter. Känner att detta kommer bli ett år av personlig utveckling. Har redan nu åstadkommit & vågat saker jag inte hade gjort för några veckor sedan ! Känns super. Har öppnat mig för kärleken, fast jag vet att sagan tar slut om 2 veckor. Men det är två veckor jag inte kommer få tillbaka så lika bra att leva fullt ut :) Jag ger det en andra chans :) <3<3

På måndag kommer ronja hem. Då blir det en snabbis lunch innan hon sticker till träningen. Sen lagar jag middag & efterrätt till 2 töser som har mkt att berätta & det har jag me :) Lite bir & vin på det skadar inte :) MYS!

Tarek har åkt hem :( hemskt tråkigt . Träffade honom en stund igår men nu får jag inte träffa honom på minst 2 månader :( Men tiden går fort. I Januari bir det en tripp till Götet med Ronja , om det nu blir som vi tänkt :D

Peace out ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback