dö tufft

Sitter på jobb med mina två underbara arbetskamrater. Just nu fikar ni. Vi sitter och diskuterar om "city Look" är en bra postordertidning. Det är en tidning a la 50-talet. Fyy!Att den ens existerar är skrattretande. Svin jobbigt att komma upp imorse men ändå nice att jobba. Lönen blir dock sämre än jag trodde :( Suger!

Igår blev det en maratonfika med Sandra som hette duga. Nästan 4 timmar av något som jag valt att kalla "the 4 seasons". Det var skratt, ilska, tårar man fick hålla tillbaka. Tror alla humör fick sin tid under fikan. Super nice fika iaf.

Igår tog deltidsprovs-veckan slut. ÄNTLIGEN! hann inte med alla prov. Fick hoppa över aftonfrisyr eftersom min modell valde att ställa in. :/ Klippte sluren, vilket jag blev ganska nöjd med tillslut, Inte 100, men ändå nöjd. Hoppas att han oxå blev nöjd. Han & jonne fick fina vågor fönade i håret & dom såg ut som något från 20-talet. Jonne tillomed gick ut med dom hahah!

Har nog aldrig varit så välkommet att bli väckt mitt i natten :)

Ikväll blir det lite middag hos Ronja, sen spel&vin kväll men "GH world tour", "med andra ord" & "TP". Sen blir det kanske utgång :) Näääjzz. Ha en bra helg 

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback