de e design Baby ;)

Igår var skoldagen tröög. Jag hade typ inget att göra. Men det var nice ändå, var inte riktigt i mitt rätta element igår. På kvällen kom Ronja hit, vi tramade oss & drog ner till möllan. Satt där & jag fick en MKT välbehövd lektion :) hahahah <3 Sen kom Sandra & Pinnen. Blev massa trams & snack. Sen blev det lite bus vilket resulterade i en skadad hand & en blöt rumpa :P
Visst för att jag pratar i sömne ibland men har aldrig SMSAT i sömne. Läste igenom det imorse & jag vet inte vad jag skrev eller varför! haha kul! Ikv får vi se vart natten för mig :D
"Ledig" tisdag & torsdag SKÖNT. Fast har massa massa plugg att göra då, men ändå sovmorgon!

YEAH! I ain't trying to survive. I'm trying to live it to the limit and love it a lot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback