snökaos igen?

Ja idag kom man till skolan o redan hade hela klassen börjat planera hemgång eftersom det skulle bli snökaos igen. Så alla kunder på eftermiddagen blev avbokade UTOM MIN! så jag fick stanna kvar till, ja jag är fortfarande kvar. ;Medan alla andra stack hem runt 12-1 tiden. Shit samma jag ska iaf vänta på att träningen ska börja så jag kan ju fördriva min tid här. Skulle egentligen blivit yoga idag, men det känns onödigt att vänta till kl 7 för att träna så jag tar kl 5 passet , dans :) Ska bli näjz..
Imorgon återstår det att se hur mkt kaos det blir i skolan då säkert hälften inte kommer komma pga "vädret". Hmm drygt att sitta här i 1 timme o vänta på att gå till träningen. Men finns inga kunder jag kan ta heller :( ..

IM ON FIRE TODAAAYYY BABY!  :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback