Slipping trough my fingers

Sitter & diskuterar bölfilmer med Sandra. Hon har precis sett Ps. I Love you, Good for you darl :D Så nu lyssnar vi på Il divo & får rysningar genom ryggraden. Sjukt vad musik kan beröra alltså. Vissa filmer kan man se 100 gånger men ändå så gråter man VARJE gång. Underbart!

Top 5 bölfilmer:
1: The Note Book
2: Armagedon
3:Mamma mia
4: Ps. I love you
5: Stepmom
(Inte i ordning kanske)

Har du inte sett ngn av filmerna så GÖR DET! Speciellt "Stepmom". Det var sjukt längesen jag såg den. En film med Julia Roberts & Susan Sarandon. GRYM!

Idag blev det ju Dansklassen istället för Yoga. Kanske inte bästa valet. Dansen var rätt löjlig & inte alls svår. Visst, man blev varm men det kändes inte som om man kunde ge 100% för att det var så lamt. Kanske en kul klass att ta bara sådär, om man vill dansa lite & sen gå på en annan klass men inte bara den. Så när jag kom hem körde jag ett Pilatespass själv. Nu känns det bättre :P Och ett LÅÅÅNGT varmt bad på det var inte fel.
Imorgon blir det mer salong & antagligen massa jobb för att hälften av klassen blir borta pga snön.. :( Sen blir det Arobicklass imorgon :)

Det är konstigt hur vissa kommer in i ens liv som ett skott, och lika fort är de borta. Men allt har väl en mening antar jag. Vissa vill man bli av med, men lyckas inte. Det kan ta åratal, men sen en dag inser man, att denna personen bara försvann i dimman. Andra personer kommer tillbaka in i ens liv och påminner en om gångna tider. Både på gott och ont. Just nu känner jag att jag är på en bra plats i livet. Finns självkart vissa man saknar & hade velat ha i ens liv. Men är det meningen, kommer dom tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Saaandra

Haha, du måste vara jävligt stolt nu ;)

Massa filmer som väntar som vi måste se tsm :) <3

2010-02-02 @ 23:11:41
URL: http://sandrastancin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback