Shoopppaaaa

Idag gick skolan jätte bra. en bottenfärg & 3 klipp. Nice. tiden flög förbi. Sen blev det käk med Sandra & en fika. Mkt mkt roligt. kamelcin is back in the game:P 
Jag fick mina kläder som jag beställde i helgen. jag har inte orkat/vågat testa dom. Är rädd att dom inte ska passa . då blir jag ledsen & sur . :P Nej men dom passae säkert :D Imoron blir det frissan:P Jag fick beställa en tid hos min gamla frissa så jag kan fixa håret ordentligt :D Så IM GOIN REALY BLOND! :O Sen blir det lite ärenden i stan & fika med sandra :) Yeah!

Jag är trött & kommer sova så gott. kan sova enda till 10 :D supernice ! Nu har HP varit i DVDn JÄTTELÄGE , kanske dags att byta .. vad gör man när man är trött på alla sina filmer? Köper nya, eller kanske kollar på dom man inte öppnat än haha ! Jag har forfarande inte sett klart "en obekväm sanning" som jag köpte för över1 ½ månad sen. Kanske ska göra det. Men den måste man vara på rätt humör för att se. We´ll see!

<3 Stockholm närmar sig ! Sen försöker Sandra lura med mig till GBG. Men det får vi se om ekonomin tilllåter :D MEn det hade varit bravader! fooow shoooww!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lura med dig till gbg? neeeej, här ska det vara nya bravader.. Sthlm igen eller gbg :D <3

2010-02-25 @ 16:22:46
URL: http://exxon.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback