Party!

Den vita månaden är officiellt slut. Det blev inte riktigt en månad, det blev 3 veckr med 2 öl . Men jag är nöjd :) Idag har jag jobbat & tränat. Härligt det var att vara tillbaka i gymmet! Nu sitter jag partysuge & finklädd & väntar på att Ronja ska komma & hämta mig. Det blir middag med "Pallå bruden" som vanligt :D Sen kommer dett massa partysugna nissar som förhoppningsvis är uppsjungna & redo för singstar battle som jag SÅ kommer vinna:P Jag ska ta med mig mitt high school musical singstar. NÖRD i know. Ivan jag tror nog jag ska få dig att sjunga det en dag :D;) . Sen blir det antingen Wonk eller Debaser. Får se vart vinden bär :) Har inte varit så här partysugen på läääänge! & har fatsitk inte varit ute på lääääänge. Har aldrig kommit ut dom gånger det var menat. så ikväll vänder jag på plattan :) Haa en superduper lördag. Festa inte för lite :D 

Kommentarer
Postat av: /hemliss

Lyckas du me de, då... då... jag fixar winnerbäck till vårt bröllop, och ....och... ja VA DU VILL

2010-02-28 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback