Nu blir det Fredagsmys

Ooh vad skönt jag sov inatt, men kanske lite oroliga drömmar om skottlossningar ändå. Aja..

Uppdaterar lite nu när jag väntar på att färgen ska verka på min x-kund. Ja vi är bara 6 från klassen som är här. 3 av oss stannar hela dagen. Resten åker hem för att det redan är snöstorm högre upp i Skåne.

Vad kvällen bjuder på får vi se. Kommer nya bud på bordet hela tiden & vi kan inte bestämma oss för vad vi ska göra haha :D Men laga mat & snacka shit blir det iaf :) Helt otroligt vad mkt vi kan snacka. Tror nog att vi sitter i telefon minst 3 timmar per dag & snackar & ändå finns det alltid nytt att prata om. KUL!

Stressa inte, va ? Nej jag märker det ! ..

Undrar vem min anonyma vän är som talar om sanningen! ?

Ciao for now ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback