mums

Steffi klippte mig i skolan, niiice. Nu är det slitna borta ! & på måndag blir jag ljusare :D
Snön har börjat smälta bort, så skönt ! Äntligen ! Men skulle det bli snökaos i helgen igen ? Hoppas inte. Nu vill jag ha vår ! Snaart kommer Sandra hit & då blir det storkok :D Massa tacos. Vi ändrade oss. Inga fajitas ikv :) Sen blir det nog lilla torg. Hmm funderar på om jag är värd en cosmo? Skulle ju ha vit månad, men egentligen så kanske man kan ha en kväll denna månadn då man unnar sig lite gott att dricka? Får se hur det blir :) tror att om det blir en cosmo så blir det två till & då kanske det inte blir träning imorgon. Jaa nog om det nu :P

Jag har inte så mkt mer att tillägga vid tillfället. Blir nog en uppdatering imorgon för ikv lär det bli annat att göra :D

Haa en UNDERBAR fredagkväll ;) :D <3 Hejjdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback