La vie

Ush jag har fått ont i halsen, hoppas det går över under dagen. Ja inte är jag bakis heller. Super :D Igår bar det av till Ronja. Vi blev en mindre skara än tänk men som valigt var ljusnivån som om hundra man fanns där. Superkul att träffa Tarek. Madde kom också helt otroligt :D Jätte kul att festa med henne efter sååå lång tid (2år). Jag kan inte bestämma mig för om kvällen var rolig eller inte haha. Det pendlade väldigt mkt. Men mestadels var det kuul :D Som vanligt hade vi show med Rent & till & me lite kroatisk folkdans:/ steffie kickade loss hahah:P Men taxifärden var nog den roligaste :P Jaa väl inne på Wonk ångrade man sig kvickt att man inte drog till Debaser. Ush var hemskt det stället har blivit. Massa 14åriga pojkar med deras poppiga flickvänner, massa "gäng" & pack. Blev en jävla massa bråk & polisen fick komma. SÅ typiskt. Ikke att jag sätter min fot där på ett bra tag om ens alls igen. Fyför  & musiken sög ganska hårt denna gången.. Nää det är på väg utförs..

Nu ska jag snart jobba men en glad sak som jag kom på inatt på bussen hem. JAG ÄR LEDIG IMORRON ! :D så sköönt ! Så denna veckan blir det bara skola tis-ons:O Sen blir det stockholm för hela slanten :D

<3 Inget fanns gömt i dimman :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback