Glee

Oj jag har hittat en ny kärlek. GLEE! Helt underbar serie för alla oss musikalälskande :D Borde ha lyssnat på mamma & sandra när dom tjatat på mig att jag ska titta ! Wunderbaart!

Här är ett klipp som var shiiit fint!

http://www.youtube.com/watch?v=dgsRof2dtwQ

Kolla gärna. Rysningar i hela kroppen.

Kvällen har gått i nostalgins tecken :D Pratat med min kääre kusin från kroatien som jag inte pratat med sen i somras :D Så kul att höra från honom , nu längtar man ner mer än innan! OOh sommar vill jag ha NU NU NU! Snart måste jag lämna in semesteransökan, uuush! vet inte hur det blir.. Men massa bravader iaf. Vill göra så mkt, festivaler, weekendresor, längre resa till kroatien.Får se vad man har råd med. OOh hade varit fett att åka till Amstedam på Queens Day. När våren är på väg :D Ja det finns mkt man vill, men vi får se var man kommer :D

Nu ska jag faktiskt träna lite & sen hoppa in i duschen. Sen blir det chillidill i sängen :D Imorgon blir det salong, träning, middag & filmis hos Roniz :D  I helgen har man då 2 klippkunder, Ronja & Mamma :P Jobb och mer träning. Yeaahhh! Nu är det dags att rycka upp sig. Ingen kan göra det åt mig, jag måste göra det själv. Helt otroligt hur lat jag är & missnöjd med situationen, men ändå gör jag inget åt det. Men nu ska det bli ändring. Hittills har jag faktiskt hållt ett nyårslöfte- börjat träna :D 1 down 1000 more to go!  Jepp det är bara till att sätta igång :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland kommer mamma och sandra med väldigt bra grejer :) Och speciellt när man säger att folk ska kolla opå "glee" Bästa serien EVER! :)

2010-02-14 @ 13:01:45
URL: http://exxon.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback