fredag igen

fy vad veckorna rusar förbi. det var ju precis fredag :/..
vaknade på strålande humör :D hade en bottenfärg & klipp på morgonen, sen träffade jag sandra i stan för att käka lunch . som vanligt blir det inget nyttigt :( BK denna gången. Vi stog i kön & skulle precis betala så ringer Kajsa från skolan & säger. " Du är du i stan fortf? För din kund är här.." (det första jag tänkte va , JAG HADE VÄL INGEN KUND NU :O ).. K: " med en stoooor" (ooh neej! var den hon jag färgade? har hon en fläck:O) K: "bukett röda rosor till dig" . WHAAT! :O Gulligaste kunden. Hon hade varit & köpt rosor till vår klass "Men speciellt mkt till IZabela" . DÅ BLIR MAN GLAAD! shit vad gulligt alltså!. :D:D

Sen hade jag min första "tantklipp" idag. Ganska många moment men det gick bra :)hon blev mkt nöjd :D jaa nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli 6 sp jag kan gå hem. Eller jag ska träffa Sandra & ronja istan & käka middag. Sen blir det "Farsan" på bio :) Hoppas den är bra !

Jag trivs sååå bra i mitt ljusa hår :D IM back ! Känns som alla späningar de senaste månaderna släppte så fort jag blev ljusare hahah :P kan inte förklara why, men så äre :)

Ciao! Ha en trvlig fredag yall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback