framtiden ser ljus ut

Skolan idag var supernice :) Tiden gick fort & jag hade 3 kunder. Mitt hår ser katastrofalt ut, vi försökte reparera skadan lite men det blev inte mkt bättre. så imorron ska Söta Felle slinga mig igen & försöka rädda mitt hår. men då blir jag blondare :O då blir  jag verkligen jätte blond. Vet inte riktigt om jag vill det. Fast jag trivdes ju jätte bra i deet när jag var blondie & som alla vet så har blondiner roligare :P haha :) Jaja det lär ta tid för mig & alla andra att vänja sig. Tänkte på det. Massa människor har bara kännt mig som brunettt, det lär bli en liten chock :)
Efter skolan blev det fedeträning :D Afro. Det var sista gången med denna koreografin, niice för nu kan jag den för bra :P

Livet ser ljust ut :D Vänner <3

Imorgon blir det salong igen, sen är jag ledig på torsdag.. projektarbete ? hmm vi får se.. Ska iaf träffa Sanda :D & sen ska jag klippa moster.. kanske hinner träna en vända.. I helgen jobbar jag.. men TAREK KOMMEEER! :D såå det ska bli sååå mkt kärleek <3<3<3 saknat!

Wooooh vad stockholm kommer lägligt :D Massa mys med underbara människor. Vi ska bo precis i centrum , underbaart ! Det blir BRAVADER i högsta grad! Kanske det kommer män med blå jackor & ((

Kärlek på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Haha, ja man får riktiga nostalgikänslor altså. Nästan så att man vill tillbaka till barndommen:P Ja, ellerhur guldpuck var ritkigt god, varför tog dom bort den!? Och jag hade flera sådana "hjärtdockhus" i olika färger, pollypocket hette dem! Haha :P

2010-02-24 @ 09:32:29
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback