Farsan

Igår efter skolan mötte jag upp Sandra på Body art. Impulspircingar kan vara bra, OM man har någonstans att pirca sig. :P Sandra kund inte prica sig ngnstans hon ville , Helt otroligt :P Men en fin blev det tillslut. Sen åt vi världens vidrigastet pizza :/ & sen blev det "Farsan" på bio. SHIT ROLIG!,Sååå braa, ! Alla måste se den, rekomenerar den vaarmt ! .. Sen blev det bingen för mig :)

Ganska svårt att komma upp idag efter bara 5½ timmars sömn men det var man tvungen till. Så skönt att det äntligen är ljust när man gåt upp :) Våren närmar sig ! :D Nu har vi lite rast på jobbet. Linda fick komma in idag :)NIce att jobba med henne ! Tarek kommer idaag så ikv blir det fedeförfest hos ronja. Vi blev visst fler än väntat :D ca 15 st. Så är sara & karin nere från GBG & ska också komma :D SUPERKUUL ! <3<3

Idag måste jag träna, jag har varit allt för lat denna veckan, ush! Så efter jobb blir det workout deloúx ;D ska brännas riktigt ! SNAAAAAAART stockholm , för det ska bli bravadér ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback