DanceStep

Kvällen igår blev inte riktigt som den var tänkt men ändå trevlig. "The Secret" fick dissen så det blev inget med det! Me jag ger inte upp, folk ska se den :P

Idag vaknade jag 9 & kl 10 var jag redan på träningen. Det skulle bli Dancestep idag. OMG! PINSAMT! Jag såg ju ut som jag-vet-inte-vad. Det var shit svårt att kolla ihåg alla dom snabba stegen & upp & ner & knä hit & spark dit. Himmel & pannkaka det var hemskt. Men liite svettig blev jag iaf. Magövningarna var jag iaf med ordentligt på. Haha jaa så kan det gå. Så imorron har jag bokat in ett Dancearobic pass om jag hinner. Jag slutar jobba kl 3 & halv 4 börjar klassen, så får se om jag hinner.



Denna fick vi på träningen idag. Eftersom det är alla <3 dag imorron, så fick vi Kärleksssaft. Själklart utan socker ;) Tack Sats :D

Nu blir det mat & sen jobb.. ! Hejjdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback