Blond?

Dagen har varit urskön. Bara fixat varandra hela dagen :D lite synd för kajsa, hon fick färga tillbaka håret exakt som det var när hon kom imorse, efter att först ha avfärgat & färgat in det i den färgen hon ville. men det blev inte bra så vi fick smälla i samma som från början. Lite drygt kanske..
Ja jag skulle ju då bli ljusarem & MAN det blev det. Ojoj, så här ljus har jag inte varit på 8 månader & det känns helt konstigt vet inte rikigt om jag gillar det för det är precis mitt emellan hha. & i topparna är det lite dassigt. Ush ! Får ha det så här nårra dagar & låta håret vila för jag höll på att bränna av allt :O Det hade inte varit så kul.

Jaa nu är iaf resan bokad :D Den 5/3 7.00 ska jag Sandra & Emma befinna oss på buss-stationen & åka till STOCKHOLM! Oooohh det pirrar i magen så kul det ska bliii :D Det kommer vara en resa som inte går att glömma. Oslagbart med de resekompisarna :D  ÅÅh lyckaan idag när vi hittade en billig resa :D Tack till min kusin för hjälpen :D <3<3 Ush jag börjar nästan skratta bara av tanken på hur mkt skratt det kommer bli . GALEEEEETTTT!!!!

Ikväll ska jag träna lite, titta på tv & ta det luuuugnt ! . Köpte ett nytt Te i helgen , (hatar när folk skriver THE, det stavas TE) :D Kvällsro hette det, Men inte tycker jag att jag fick det. Hade svårare att somna än i vanliga fall.. kanske får ge det en chans till :D Gott var det iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback