Blå män & orgasmer

Wow vilken kväll! Sandra kom hit & vi lagade supergod tacos, som vi trodde vi skulle kränga som fan. Men vi orkade bara en var, sen blev det torr melon som efterrätt :P Vi skvallrade lite & sen bar det av till, håll i hatten ICE :O trodde inte jag skulle sätta min fot där. Men det visade sig bli en TOPPENkväll. Emma anslöt sig lite senare & inte en trosa var torr i rummet (det kan misstolkas haha ) Magmusklerna arbetade på högvarv, vilket dom alltid gör när vi är tillsammans <3 Det blev massa orgasmer för de andra medan jag smuttade på mina 2 öl. JA jag syndade & det är jag värd :D Ingen ångest idag inte.. Säg vad du vill :P Karaoke, Män i blå jackor med stora ögonbryn, psykon med löpande hamstrar & maskiner blev det. Boende betalt? Eller kanske inte hahah :P

Jaa nästa utflykt är så gott som planerad nu. Den 5-7 Mars bär det av till vår huvudstad. Vi ska göra stockholms gator osäkra ! Live it to the limit and love it a lot! YEAAH!! <3

Idag vet jag inte riktgit vad som händer. Ska tvätta iaf. Kanske dra en vända till kusinerna & sen bara chilla . Vad som händer ikv vet jag inte. otroligt! Det har inte hänt på flera ÅR att jag inte planerat mina helger. Så befriande!

Maria <3 Kämpa på ljube! Du är bäst! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sthlm here we come :) <3

2010-02-20 @ 22:49:43
URL: http://exxon.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

sjukaste kvällen <3

2010-09-14 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback