Andra plats

Inte dåligt det heller. Ja idag har vi då haft sista delen av vår tävling. Jag lagade maten idag & fick mkt bra betyg :) Jag trodde inte jag skulle lyckas så bra men det gjorde jag :D Super gott alltihop :) Men min moster vann & det förtjänade hon verkligen :D

Igår blev det öööös! Förfest hos Malle med massa spel, nytt spel spotify leken. Jätte kul! Sen blev det RENT & Winnerbäck med Sandra, Lisa & Nutte. Superkul! Har nog inte haft en så intensiv musikkväll på länge haha ! Det blev bravader med dans & Mintu. Nääjz! Super kväll minst sagt!

Nu ska jag strax rusa ner på parkeringen. Ronja ska hämta mig sen drar vi hem till Älin & fixar med pressent . Sen blir det FÄÄZZZTT hos Sara :D Inflyttning på gång :D Är PEPP PEPP PEPP! Känner på mig att ikv kommer de bli suuuperööös!

Ha en superkväll :D Pussaaahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback