yeah right

precis haft en sjukt skön kund. han hade ganska långt hår o ville klippa av allt kort. kul o göra stora förändringar :) kul med kunder i ens egen ålder , lättare att hitta grejer o snacka om då.
palle kmr snart hit, som vanligt. hon är nästan här mer än mig :P nää men d e mysigt när hon alltid är här. fattar nt att hon pallar bara haha. ikv blir det myyys. jag o palle ska ha myspys. kanske åka pulka :D fast det tvivlar jag på faktiskt.

dagen har gått rätt så fort. städat o haft mig.

på fredag är det after work i lund som gäller. med tjejerna från hyllie. ska bli riiktigt roligt faktiskt. kan tänka mig att det kmr gå rätt galet till. sen äre jobb i helgen med som gäller men det ska bli mysigt :D. längtar nästan lite.

kanske inte ska bli blond after all, men vet fortf nt. kan inte bestämma mig. inte idag iaf.

dagen har varit fetttt skum. både på bra o dåligt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback