wake up in the morning, feeling like myself

trött? näädå !

igår hade jag bara två kunder, men en var färg o klipp så jag fick jobba liite iaf :). efter jobb hämtade min kusin mig o sen åkte vi hem till oss på middag. hela familjen var där. skit mysigt :). gabbi är såå grymt söt. han lär sig prata mer o mer för varje dg.
sen tog jag mig ett låångt bad o då ringde sandra helt hysteriskt många ggr men jag hade mobilen ngn annanstans. så när jag badat klart ringde jag upp. hon o målle skulle egentligen försöka överraska mig , målle kmr ner på lördag :D. men iom att sandra vet att jag alltid har planer så var hon tvungen o säga det till mig så jag kunde avboka allt annat.
jag åkte  till sandra o vi tog en öl o pratade om ALLT som hänt sedan vi sågs sist. vilket var i typ april. sen ringde vi målle o hade telefondejt med henne i 4 timmar. mkt mysigt :). när klockan var föör mkt la vi oss o somna dirr.
jag hade sovmorron till 10 idag men eftersom sandra börjar jobba 8 så kom jag en o enhalv timme tidigare till jobb. men det gör nt så mkt. sitter här o chillar lite . dricker te, lyssnar på melissa o läser dagens nyheter. myyys !

efter jobb ska jag träffa martin o snacka av oss lite :) o ikv blir det fix fix fix till nyår :D. fan får nt vara död på lördag, då e d aallll iin babyy ! ska bli dunderkul. alltså börjar det nya året med spänning :D. i kroatien säger man att det du gör första dagen på dett nya året kommer att spegla resten av året. då blir mitt 2011 spännande, roligt och socialt. det tar jag gärna.

nästan alla man pratar med har bara hade problem 2010. det var visst ett mörkt år för många. 2011 blir bar bättre :D

vilken energi jag har idag, craazzyy !! inte dåligt efter bara 3,5 timmars sömn de senaste två nätterna.

ska du ha ngt nyårslöfte ? jag tror att jag skippar det. fast det finns ju många grejer man vill ska hända. iår ska jag faaan hoppa fallskärm. på min födelsedag ska jag fan göra det. wiiihoo.. slänga mig ur ett plan från flera tusen meter upp i luften. hela världen under sig. fallande fritt med ett pirr i magen. vinden som dånar i öronen. fort fort fallande neråt. jorden drar en tillbaka med all sin kraft. och så vips dras man uppåt igen. sen singlar man neråt långsammare än förut och kan se sig runt på världen, se dess skönhet och mäktighet. adrenalinkicken.. den måste vara obeskrivlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback