sammanfattning

när jag tänker på året som snart gått är det blandade känslor jag får.
mkt har hänt, jag har blivit klar frisör och egen företagare. vilket aldrig funnits i mina planer. jag började röka igen dum som jag är. jag började träna men slutade med det för jag är för lat :P. många vänner som man hade näääära har nu en mindre biroll i ens liv. och personer som förr hade biroller har nu ledande roller. hittat tillbaka till en av mina bästa vänner och jag tackar varje dag för att jag får ha henne i mitt liv .
jag öppnade mig för kärleken. jag gjorde verkligen det. och den kom. som en stoor röd ballong blockade den min utsickt. det hände mer än en gång, två hela gånger. vilket är sjukt för jag blir aldrig kär, jag blir förtjust haha :P. en av gångerna gick det verkligen långt men vi föll på målsnöret. men det är risker man får ta och det gör inget.
under året har jag utvecklats enormt som person. förra året var jag rädd, jag vågade inte riktigt vara mig själv helt och var rädd för vad folk tyckte. men nu kan ingen trampa på mig för jag är bekväm i mitt eget skinn och jag vet vad jag vill ha och vad jag är värd. alla är vi olika och om folk inte kan acceptera någon annans olikhet så finns det ingen plats för dom människorna i mitt liv. äntligen kan jag vara stolt för den jag är, och mina värderingar.
läser jag min blogg från året som gått så blir jag nästan lite ledsen , för jag har fokuserat för mkt på en sak eller person att jag glömt bort mig själv i perioder och det får inte ske. men man lär sig av allt och blir starkare av allt.
detta året har ingen i min familj gått bort "peppar, peppar". det har varit dödsfall nästan varje år.
jag har upplevt de mest insensiva ögonblicken i mitt liv och de tackar jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback