Quiet is my loudest cry

I'm breathing in your skin tonight
Quiet is my loudest cry
Wouldn't wanna wake the eyes, that make me melt inside
And if it's healthier to leave you be,
May a sickness come and set me free
Kill me while I still believe that you were meant for me...

I’m finding my own words, my own little stage
My own epic drama, my own scripted page
I'll send you the rough draft, I'll seal it with tears
Maybe you'll read it and I'll reappear
From the start it was shaky and the characters rash,
A nice setting for heart ache where emotions come last
All I have deep inside, to overcome this desire
Of friendly intentions and fair-weather smiles


morgonen var hemsk,jobbig. men ju mer dagen gick destu lättare blir det. som mörker, i början ser man inget, men efter en stund så har ögonen vant sig och man kan se konturer iaf.
dagen gick faktiskt ganska fort. hade en kund bara och det preciiiis när jag skulle hem , kom han o ville bli klippt. lika bra o göra det .
läste ut boken idag & nu har jag ääntligen fått tag på storlek 37, andra boken i serien jag läser. superbra var första boken. fastnade direkt o kunde inte släppa den. så ikväll blir det nog lite läsmys :)
mitt batteri på mobilen dog när jag var på jobb så jag la över simkortet i en annan lur , men jag tryckte fel pinkod 3 ggr så det blev puk. kom hem efter 3 timmar o letade letade letade efter papprena men kunde inte hitta dom, o halebop har bara internet support. så jag fick gå in på chatten där o fick min kod. men det var fel kod, så jag fick gå in igen o vänta på min kötid o tillslut fick jag rätt. jävlar vad det ska vara jobbigt att få tag på dom. lika bra att ha ett nummer som man kan ringa tycker jag. aja nu e d fixat iaf.

snart kommer palle hit o vi ska planera allt inför julfesten på lördag. nårra har droppat av men dom närmsta kmr iaf, (alla utom en ). har mkt att stå i men det ska bli kul att få annat på tankarna .

johanna har kommit hem :D hon kom imorse. så imorron kmr hon till salongen o ska bli klippt så ska vi ta igen lite. har saknat henne som fan. det finns så mkt vi har att prata om. men det hinner vi nog inte imorron. imorron har jag bokningar hela dagen. ett jätteprojekt men det ska bli kul :)

imorronkväll ska jag träffa maria o fika. henne har jag inte träffat på flera månader då vi kom ifrån varandra. men iom att vi är barndomskompisar o har varit som systrar sen vi var 6 så är det svårt att heelt komma ifrån en sån person som betytt så mkt för en. det ska bli riktigt kul att träffa henne o prata. men det finns nog folk som misstycker om den fikan, men ska man lyssna på alla andra kan man lika bra lägga sig och dö ! ;)

mkt verkar hända i min familj just nu. saker faller sönder och ändras. men jag står utanför. jag har inte varit delaktig i vad som hänt den senaste månaden eller två. jag har varit på mitt håll och haft mitt att ta hand om. kanske dags att kasta sig in igen och aggera support ? vi får se när jag orkar. får reda mig själv innan jag kan hjälpa andra att reda sig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback