put me anywhere on Gods green earth, and I'll tripple my worth

när du är förkyld dricker du litervis med te, du köper hem nässpräy och har näsdukar i fickan,i väskan, på nattduksbordet. du tar på dig lite extra kläder och försöker hålla dig varm. du vet vad som krävs för att din kropp ska komma i form igen. men hur läker man ett brustet hjärta ? du vet att tiden läker alla sår och att det är precis som ett sår, blodet börjar koagulera så fort du fått det, börjar såret i hjärtat läka på samma sätt, på en gång ? även om man ibland vet vad man ger sig in på, man vet att om man leker med eld riskerar man att bli bränd. det är som att gå ut på en frusen sjö och veta att när som helst kan isen brytas under dig men du är villig att riskera allt för att finna lyckan ! ibland går det inte bara.. hur mkt man än är villig att riskera. men då är det väl inte meningen heller

nog om tråkigheter. veckan har gått fruktansvärt fort. minns knappt vad jag gjort om jag ska vara ärlig. inga speciellt roliga grejer har hänt förrutom i helgen.
i fredags var jag på tjejkväll hos betka. dzana, jelena & annika var där. inte träffat töserna på lääänge. det blev singstar som alltid, guitar hero, alias och massa massa dans. juggelåtarna pumpades haha iom att 3 av oss är juggar så hade de andra inget val :P supermysigt var det. sen åkte jag till stan för att träffa upp nårra o gå ut, men det blev mat ist för utgång. lite tråkigt men wtf. igår åkte jag till pinnen o vi skulle på 30års fest hos hennes polare. det var bordsplasering o jag hamnade med ett kul gäng men senare flyttade folk runt o satte sig lite var de ville o dansade. då hamnade jag med 3 killar som var sjukt intressanta. diskusionerna flödade vilt. mkt trevlig kväll där. efteråt gick allt åt helvete. gjorde en del saker jag skäms för fast egentligen inte för jag måste få säga oh reagera när jag känner att det är feeeel ! . sen hämtade palle mig, vi åkte o hämtade tomi o sen åkte vi till malle en stund. efter det släppte dom mig i stan och jag mötte upp emma, ämme, marie & nån mer. vi dansade o dansade o när ämme & en till sjöng karaoke hejjade jag o marie på som baara den ! det blev show, folk kom fram o dansade o det blev en show med ämme dom sjöng till marie o den andra till mig. lite mamma mia på det (för dom sjöng abba ) haha. kl 4 orkade vi inte stå mer så vi stack o käka sen drog vi till bussen som visade sig skulle gå om 2 timmar så det blev taxi hem ist. jag var iiiiiiiskall & hade så ooont i mina fötter. kaastrooof !

idag mår jag bra, inte alls bakis. konstigt med tanke på allt vin jag drack igår. har städat hela huset och tvättar. mamma har bakat supergoda kakor så lägenheten luktar muummmss! ikv ska jag träffa pallush en stund o kanske hem till malle senare. det är ju lussevaka idag. TYPISKT att det är på en söndag o man ska upp o jobba imorron. förr kommer jag ihåg att man sket i om det var en måndag eller vilken dag som, för lussevaka skulle man o det blev oftast på hell night. sjukt roliga tider. men idag är man "vuxen" o måste ta ansvar :P vi får väl se med den saken haha !

idag känns det nästan som vår. solen skiner o gräset är grönt med liiiite stänk av vitt, men det får man bortse från. jag är sugen på att resa. på att ge mig uuut !  blir nog en lite weekend resa snart, fast det blir nog bara stockholm, men det är kul det med .

Johanna kommer äääääntligen hem  antingen idag eller imorron. mer än 2 månader sedan jag träffade henne o jag saknar henne såå ! ska bli så kul att höra om alla äventyr hon har fått vara med på. hon är så modig o gryym! som bara släpper allt o åker till indien, malaysia, thailand, kambodia o indunesien. o om tre dagar ska natte också iväg till indien. varför är alla så grymma ! en dag ska väl jag med bryta mig loss från kedjorna som heter ansvar och förnuft. och bara åka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback