no limit

ja som jag trodde gick vi inte ordnat allt igår. det slutade med att jag palle, jeanette o andre stod som galningar o sjöng gospel o dansade, käkade middag i evigheter o snackade roliga historier. såå då återstår tomis cd som ska göras, serhans, hannes, danijels jonnes o slurens pressenter som ska göras o packas in. snapsvisor ska skrivas ut, göra klart bordsplaseringarna, duka, laga mat och fixa oss. allt detta på 3 timmar. lyckatill till oss :) men fyyyfan vad peppad jag är :D ska bli craazy as mother fucker kul !

när palle körde hem mig ringde min kusin o han var hos jonas som bor på min gård så vi stack dit o där var dom as kalas fulla. sjukt kul att höra på fulla människor när man e nykter. min kusin påstår att kroatien var hitlers högra hand vilket är nog så fel.
där var vi ett tag sen drog min kusin med mig hem o så decka vi. han skulle också upp 6 för att jobba så kan körde mig. härliigt.
dagen på jobb gick mkt bra. mysigt o snabbt :) nu måste jag kila för nu e d brådis. ha en skön kväll allihop. muuuaah :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback