lucka nr ett

shit 1a december. var heelt säker på att det var den 30e idag. kenza kmr till malmö imorron, kanske skulle man åkt till entre o fått en idol bild signerad? NOT !

solen skiner idag, men den stör mig för den reflekteras i fönstrena i byggnaden mitt emot o bara irriterar mig. men nejj ! så ska jag inte vara. skönt med sol :). min första kund avbokade idag pga vädret :( så nu får jag hoppas på drop in och så har jag en bokning i eftermiddag ! kommsii !
har städat lite här på salongen idag. finns snart inget mer att städa. golvet är inte lönt att skura eftersom man drar med sig snö in ändå.

ska nog bli blond igen. färgen jag har nu är shit snygg o den passar mig men jag känner mig inte riktigt bekväm i den. jag känner mig bäst när jag är blond. och blondiner har ju roligare :P så ikv ska stackars palle kämpa med mitt hår. hoppas det inte blir föör blondt nu haha fuck it. jobbigt !

sitter o lyssnar på julmusik o har ganska tråkigt faktiskt. denna veckan känns inte så pepp men wtf.
förresten så är jackar perfekt nu. kunde ha tjoocka tröjor under o den är supervarm o skön. har inte haft luva på en jacka sen jag var liiten. nice ! luva är underskattat :P iaf av mig.

detta året har jag inte planerat nyår än.. brukar veta vad jag ska göra nån månad i förväg. men kusinerna ska ha fedefest så det blir kanske där man firar det nya året. ska man ha nyårslöften iår ? får gå tillbaka och se om jag uppfylld några från förra året, för att se om det ens är lönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback