livet spelar mig ett spel.. och jag vill vara med !

bra bra dag !! ganska lugnt på salongen bara tre kunder . var av en jag åkte hem till. en kund frågade mig i veckan om jag kunde tänka mig klippa hennes mamma hemma för hon hade inte kunnat gå ut på ett halvår så jag ställde upp. gryyymt fin lägenhet o mysig dam :)
på måndag har jag redan 5 kunder inbokade och då har jag tillome halva dagen kvar så jag får in 5 till om d skulle vara :) niice :) its rooolllliiinnng !!

snart bär det av till pallushka o det ska stökas o stånkas med julklappar o rimm. bara vi får det gjort idag för senaste gångerna har vi bara tramsal, brukar bli så med oss två. men men.. längtar till imorron. :) wiiiiee pirrar i magen :D

ibland är livets nycker heeelt otroliga. hände sjukaste grejen idag. men det håller jag hemligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback