jduegeiwkoswdh

damp !
jag kmr fan gå in i väggen. jag jobbar heeeeeeeeeellla fucking tiden. mån-fre 9-18 och varannan lördag-söndag. alltså har jag max 4 dagar i månaden ledigt. denna månaden har jag bara 3 dagar ledigt för förra helgen skulle jag varit ledig men då hade jag kunder i salongen o öppet hus. förra måndagen var jnag hos läkaren så därför var jag ledig, hade jag inte tagit mig ledigt då , hade jag jobbat 23 dagar i rad.
och när jag nån gång går lite tidigare får jag skit från ingrid. VA FAN VILL ALLA !! jag är ingen jävla robot ! gå o dö !!! jag kan fan inte dela på mig och vara på hundra ställen samtidigt. jag kan inte alltid vara i salongen. jag vill fan inte ha ett sånt liv att allt kretsar runt mitt jävla jobb. har inte salongen kommit igång ordentligt till sommaren kastar jag den jävla utbildningen o drar. jobba för att leva, inte leva för att jobba !! fuck detta !!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men slutar hon inte nu till jul/nyår? Då kan du göra som du vill med salongen och välja själv hur mycket du ska jobba. Då kanske du inte ska ha kvar jobbet på HP heller, det blir ju lite mycket. kram

2010-12-07 @ 16:15:09
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback