if you know what you got, you aint got much

måndag måndag. kom lite sent till jobbet för jag tog en sen buss för att slippa jobbigheter men självklart så väljer denna jobbighet också att ta en senare buss. otroligt. men jag klarade mig lindrigt undan haha. så elak jag är uuush !
väl på jobb var det jobb jobb jobb. hade 6 kunder fram till kl 2. o nu har jag ätit o sitter o vilar lite. men det får gärna komma lite till jobb :) känns otroligt bra idag :D

igår jobbade jag på hyllie. jättemysig kväll med eva :) sen hämtade vi palle o precis när vi kommit hem ringde min morbror o ville att vi skulle komma dit. så vi åkte hem till dom en stund. gabbi var där :D ( han o cyntia har nämligen flyttat ). det var skiiit kul o se den lilla ängeln. han skulle sova när vi kom så jag la honom hos mig men sen blev han pigg o sprang omkring o pratade med oss fast vi fattade inte så då tog han till teckenspråk haha. han e så söt. saknat honom !

vi åkte hem efter en stund o jag o palle satte oss o snackade om allt som hände på festen o efter. sjukt att man kan ha så mkt att prata om med en person fast det bara var mindre än 24 timmar sedan vi sågs.
hon sov hos mig o imorse blev det flippigt värre :) båda blev försenade till jobb/skola.

ikväll ska jag installera min fjärrkontroll o ta ett lååååångt bad. sen är det hyrafilm som gäller. myspys :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback