booooooom

igår gick det jätte bra på jobb, hade några drop in och sen slutade jag 4 föratt ta min in till stan o träffa martin. har är hemma i malmö efter ett år. inte träffats på ett år. sjukt. vi satte oss o tog en öl o snackade om allt som hänt sedan vi sist sågs. det var mkt trevligt.
sen hämtade linda mig o fiona och vi åkte till lund. kom till hilay och johan. jag gick på toa o genom dörren hörde jag en tjej som jag inte kände snacka om " jävla flatjävlar" o förbanna alla homosexuella. OKEEJ ! tänkte jag  fuck it. gick ut o hälsade.  vi käkade o tjejn börjar mala på om att hon tycker illa om lesbiska o bögar o en annan instämmer. då fick jag nog o släpte BOOOOMBBBEN !! klockrent. alla blev tysta o resterande 30 min försökte dom släta över det dom just sagt.
hahah mkt rolig situatiin. BAAAM ! man vet aldrig vad det är för änniskor i ett rum, och om man inte känner alla ska man inte säga fördomsfulla ord.
men resten av kvälln var sjukt trevlig o vi snackade om allt mellan himel o jord. mkt nice :) åkte hem vid halv 2 när jag nästan somnat haha :P

idag jobbar jag på hyllie. huuur mysigt som helst. efter kvällsmaten satt vi med alla dom boende o sjäng allsång. jag fick tårar i ögonen så sööta alla är. mm myys !! imorron är det jobb igwn men det kanske blir en öl men den bästa ikv ändå !!

duuuuu , ääääärrr , såå, viiiktiiig , fööör, miiiig !! tack för allt !! Ive FOUnd love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback