-13

fruktansvärt kallt ute. gick till bussen kl 8.20. stog o väntade o väntade. kl 9 gav jag upp, 40 min senare. halvt ihjälfrusen gick jag hem o ringde taxi 97. 5-6 min sa dom. så jag gick ut o när den inte kommit på en halvtimme gick jag hem igen o ringde 23 som kom direkt. 130kr till limhamn, dyyrt men fan så värt d . kallt som satan. när jag kom till jobb hade min kund smsat o avbokat sin tid. sjuukt störigt. så nu sitter jag här utan kunder. dom flesta har redan fixat sig inför julen. o dom som inte har behöver nog inte, elr så pallar dom inte elr så tror dom inte att ngn har tid. men satar som mig, vi har tid :P

ikv ska jag träffa hanne men vi får se fall jag orkar. det är flöööör kallt att stå o vänta 30-40 min på en buss som aldrig kmr. igår hade nårra väntat 2 timmar på 34an på kvällen. gaalet !!.

julen är snart här o d e för många som ska sitta ensamma :( önskar att jag hade råd att åka till norrland o fira jul med en vän. men det är på toook för dyrt. o så vill jag vara med min familj. jag har inte köpt nårra julklappar än.. knappt om tid ? jotack !

igår hos tim var det myyyys. längesen vi tre hängde som förr :D. vi spelade yatzy o jag vann :D första gången i mitt liv slog jag en yatzy :D. tror det var tecken på att saker börjar ändras till det bättre. för nu är ovissheten bortblåst o allt känns mkt bra. befriande. kedjorna som höll mig nere är nu brutna. för när man inte vet varken ut elr in är man fångad.

ingrid ska hem tidigare idag så jag får sitta själv sista timmarna. jippiii NOT !. men men.
fyfan julafton snart.. hinner jag vara med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback