vollyboll

äntligen har jag fått spela. tjatat på folk i veckor o det ska ta en utlandsresa för att man ska få spela.

idag har vi varit på stranden från 9-19.30 med en paus för mat & sova mellan 12-3. så nu har jag fått lite färg, men RÖD! o det värsta är att när jag blir röd lägger det sig inte som brut uta vitt igen, elr i bästa fall rosa haha :P
riiktigt härligt i vattnet idag. sen kom en killkompis så åkte vi bort till en vollybollplan med båt. härligt. vi spelade 3 tjejer mot 2 killar & dom klassade ut oss. sen spelade jag, carol & ante & vi vann två matcher på raken. sen blev det mer bad. NICE!

uppdaterar flitigt här, men på ett sätt är det bättre än bilder för mig. jag får in mina känslor här & i höst kan jag gå tillbaka o läsa & må gott :)

snart blir det kvällsmat sen biiir ! får se om vi drar bort på festen som är några byar bort elr om vi fixar vår egen fest här hemma :)

ha en braa kväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback