LW & MH <3

efter jobb var det rushen hem & sen på kräftskiva hos ronja & sara. inte för att jag äter kräftor men det blev grillat för mig. förpepp med lars & melissa sen taxi ner till centralen. jag & sara var last standing på melissa. FRUKTANSVÄRT bra !  rösten är den samma som på skivorna. och OOOH så snygg hon är. NEJ snygg är fel ord. vacker är med passande. vacker är 10 000 ggr mer än snygg. det strålade. uush rysningar vad bra det var. crowden var seeeeg. jag peppade & busvisslade massa & hon noterade det en gång och sa : haha där var en busvissling & kollade på mig :P scoooore ! 
sen trängde vi oss in på LW. nästan längst fram. sen försvann ronja för att hämta sofie & kom nt tillbaka så vi drog ut till henne & dansade som galningar. sen ville alla äta så vi drog till max men jag vägrade lämna konserten så jag stog utanför o sjöng helt ensam. sen droppade dom av en efter en & jag VILLE inte gå innan konserten var slut ,så dom sista låtarna stog jag själv. men så ska det vara, inte gå innan sista låten är spelad & han har kommit tillbaka 3 ggr som alltid. oooh det var så fiiint  ! måste säga att jag saknade malle ! första LW konserten utan henne. men jag lämnade ett säker mindre bra komponerat telesvar till henne. tänkte iaf på dig <3

nu sitter jag här & vill inte att natten ska ta slut. vill UT ! men vart drar man en söndag när alla är sega ?

nu har jag 3 veckors semester framför mig & dom ska jag njuta av till fullo ! tänka på mig själv & leva livet. måste starta upp företaget nu. ska ringa försäkringskassan imorron o fixa lite. Det känns bra.

Imorron slutar jag röka & bröjar träna. ! Yeeahh! Just nu känns det mindre pepp men har jag sagt det så ska det bli så! Yes sir !

kändes mysigt när jag skulle hem fr jobb idag & alla boenden blev ledsna & nårra sa  " hur ska vi klara oss utan dig så länge" . då vet man att man gör ngt bra ! ibland är mitt jobb det bästa som finns. man får hjälpa människor.

Igår läste jag ett stycke ur bibeln för en boende. första gången jag läste i bibeln. & jag valde ett sjukt bra stycke. Johannes evangeliet  ( vet nt vilket stycke ).. undrar om man har varit för kritisk. ! ska öppna mitt sinne för alla möjligheter  !

what ever , nu babblar jag för mkt ! ha en bra natt alla  ! ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback