hem ikke så ljuva hem?

jag har blivit sjukis.förkyld till tusen & hostar satan. igår hade jag nog feber så jag chillade hemma mesthela dagen & kvällen. idag har jag varit uppe hos morfar hela dagen. sen gick jag ner o packade mina saker & skulle till att gå till bussen kl 6 för att tamig till zagreb. men då gick vi ner till baren en sista sväng o jag fick krupp o ville inte åka så njag ändrade biljetter & grejer. vill inte missa en sekund här,så imorron kl 6 går bussen ist. vill inte ååkkaaa !!!! tittar runt o ser allt det fina. kroatien är verkligen ett underverk. havet är ettt av de renaste hav i världen. vändet underbart, vackra blommori alla färger överallt. folket är glatt, JAG VILL INTE HEEEMMMM! ska bygga mig ett hus med den första miljonen jag tjänar & bo här 5 månader om året. vill vill vill...

meen nu när hemresan ändå är nära,, ja vad ska jag säga. det ska inte precis bli kul att gå tillbaka till jobbet & börja starta upp salongen. men det ska fan ta mig bli sviiiiin kul att träffa johanna & micke igen.

jag hade planerat att köpa med mig masssaaa sprit hem så jag slipper systemet på ett tag men det lär inte bli så. min väska vägde 19.5 kg på vägen hit & nu är det redan övervikt som det är. dom kommer inte släppa igenom den. men jag har fått med mig en gin & en stock så d e okej. en polare till tina som kör buss ska köpa bavaria till mig så jag får hem nårra :D uunderbart, ¨då ska jag glassa på stranden med en sån i handen.

undrar om det blir ngn mer resa i sommar. jag hade velat åka till london till tarek elr amsterdam med johanna, men vet inte om det är bättre att jag investerar pengarna i salongen. får se hur det blir.

aja nu e d duschen som gäller ha d bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback