Vänner som hjälper

Vaknade och kände mig febrig, men hade sling i skolan så jag ville verkligen dit. Det gick väl bra, men världens envisaste håår . Gaaaahh! sen skulle jag egentligen till gabbz & fixa inför fotograferingen imorron men jag mådde piss så jag gick hem o vila nån timme. Malin i klassen får min ros idag! Hon gav mig en påse full med påskfjädrar som jag nu i 5 timmar suttit och sytt på, på ett strumpebyxeben som gabby ska dra över armen så att det ser ut som om hennes arm är en vinge, Shit fett men FETT irriterande. Dom bara trilla av hela tiden så jag fick sy om och sy om .. Men nu är det äntligen klart.
Gabby ställer verkligen upp ! Vilken vän alltså. Jag fick färga hennes hår gaaalet rött & idag eftersom jag inte kunde komma till henne sitter hon hemma och kreppar håret SJÄLV :O Så vi slipper göra så mkt imorro ! Helt otroligt så jävla shyst ! Hon kommer till skolan imorron kl 9 när hon egentligen kunde sovit nårra timmar till. <3<3 TACK för all hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback