rom o cola

Jaa igår skulle jag ju bara vara hemma eftersom det var kneg som gällde imorse kl 7, men ändrade planer blev det. Eftersom jag inte kunde åka till ängelholm passad jag på att byta turer i helgen så jag kunde gå ut igår. Vackra Emelie var i Malmö efter ett halvår i Sydafrika så vi samlades 8 st på Tusen 2 och åt de godaste hamburgarna i världen. Sen begav vi oss till Kias kollektiv på 210 m2. ENORM jävla lägenhet! Shiit fin :O ! Där blev det paarty & sen drog jag o EmeliK till Möllan & mötte upp nårra av hennes killkompisar, sen drog jag vidare .. :)

Idag mår jag bra! Trött bara. Sitter på jobb med en av mina bästa arbetskamrater o snackar shit! Ikv blir det bara mys för imorron är det jobb igen.

Snaart stockhoolm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback