människor som tror har en chans

Igåår blev det en suuperkväll! Kom till Ronja & hos o Ludde var i gång med att laga maten. Resten av oss minglade & hade shit trevligt. Sen blev middagen klar & ooj så gott det var. :D Jaa som så många gånger förrut blev det vilda diskutioner om Gud, bibeln, Jesus, påsken, sientologi, säckter, vaccinet & massa teorier haha! Det var sjuukt intressant ! <3 Sen damp Stephie in & vi spelade "kropp mot snopp" (kommer inte ihåg vad spelet heter). Jag & sara var i samma lag igen för vi tänkte ju att sist vann vi så vi skulle vinna igen, men tyvärr blev vi utklassade. Men lika gla för det är jag! :) Sen blev det självklart massa singstar & rent. Och kvällens underbaraste stund var inne i Ronjas sovrum. Nej ingen snusk förekom :P Erik, Ludde & Lukas spelade gitarr & piano & vi andra sjöng med. Det var Winnerbäck <3 Uuunderbart! Deet var så somrigt & härligt att sitta där i en ring, dricka öl & sjunga vackra sånger.
Sen stack folket ut men jag & stephie kände att det inte riktigt var givet, så vi gick in till henne & fortsatte dricka öl & snacka massa shit.  MYYS! Så tack för en suuuperbra kväll allihop <3<3

Idaag vaknade jag inte alls bakis :D har haft tur de senaste dagarna :) Nuu har jag & mor städat huset & om två timmar kommer gästerna. Hela tjocka familjen på påskmiddag. Ska bli myys med Gabbi :D han e så jävla gooo! Senare ikväll blir det fest fest fest :D Och förhoppningsvis kan jag dra med mig gänget till Inkonst & DUBSTEEP :D hoppas !

Jag har nog kommit på vad jag ska göra på fotoshootet som är vårt nästa projekt i skolan. Temat är ju fantasi. Jag funderade först på att göra Cindy Loo Who från Grinchen, men det är inte så jätte kul. Ganska svårt att få till en perfekt sån frisyr så jag tänkte kanske göra en Phoenixfågel. Hittat perfekta modellen men nu ska jag bara se om hon vill & om jag kan utföra min idé. Om det funkar blir det aaassnyggt ! Yes vi får see!

Imorgon ska jag träffa Hannee :D <3 Hon är hemma från Gotland o hälsar på ! Ska bli myyys! Men nu ska jag göra mig iordning, Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback