Love iiit!

YeeaaH! Skolan går så jäävlaa braa! :D allt släppte förra veckan känns det som. jag e inte rädd eller osäker längre, jag e säker på att jag kan nu :D Idag hade jag en permanent, gick svinbra, supersnygg blev hon. Efter skolan tränade jag lite SatsDance, OMG! Jag har vart med på det en gång innan och då kände jag att det inte gav så mkt som jag ville, men denna gången var det katastroof! DET GAV INGET! :O jag hade behövt stanna ett pass till men det hann jag inte. Jag pratade med min instruktör & hon visade mig lite nya övningar jag ska göra .

Det har varit en kampanj ett tag nu, träna 2 ggr i veckan i 12 veckor så får man en sats-träningsväska. Så jag gjorde det, men första veckan hann jag bara träna 1 gng för jag anmälde mig i slutet på veckan. Och sen kunde jag inte träna en vecka pga min fot. Och man hade 2 ggr tillgodo, alltså om man missar 2 ggr kan man ta igen dom. Men eftersom jag missade 3 ggr slängde jag min stämpelkarta. Det var ju inte lönt eftersom jag inte kunde ta igen den 3e gången, så idag frågade jag om jag kunde köpa en väska men det gick inte. Så sa chefen .- " Klaart du ska ha en väska" , så hon gick in o tog en åt mig och gav mig den gratis. SÅ glad jag bleev :D längtat efter den väskan sen jag började. Suupersnygg är den ! SATS är bäst! rekomenderar er att träna där, super kundservice :) <3<3

Imorgon blir det salong & sen ska jag öva uppsättning på gabbz :) jag färgade henne igår, GAALET rött blev det, sjuk färg, men häftigt. Tur man har vänner som ställer upp på allt :) thx Gabbz :) På torsdag är det dags för fotoprojektet och jag har snart gjort allt jag behöver :) hoppas det blir bra bara !

Ikv ska jag bara mysa me D.H ! Ha en skön kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback