Life is good to me

.. har fortfarande inte hittat min fjärris. Ringt runt till hela familjen o efterlyst den & vänt upp & ner på huset. No luck.

Jaa dagen har gått fruktansvärt fort. Härligt! Sabina var min kund imorse :) klippte henne, super cool frilla . kort på ena sidan (precis under örat) som går över till långt på andra sidan ( nedanför axeln :) ) Häftigt på henne!
På lunchen stack klasstjejerna till Dolce & Sicilia och åt SUPERGOD glass. Smakade, vitchoklad, pristage & yogurt. Inte fick man mycket för pengarna, men så är det ju på "fina" ställen haah :P Inte konstigt rika är smala :P Resten av dagen hade jag reception. Liite otur hade jag idag. Min gråhårsmodell till examen blev jag av med. Så om du har ngn som färgar håret & har grå utväxt, be dom kontakta mig :)

Idag har jag tränat. Oh vd skönt. Nu måste jag komma igång igen. Det blev arobic idag. Kände det, att det blivit för mkt styrke senaste tiden, jag tröttnar på det om jag inte kombinerar med annat .

Imorgon är jag leediiig :D Häärligt som fan !Då ska jag planera för fotoprojektet , träna & träffa malle ! We´ll see how it goes. 

Snaart har jag läst ut min bok som jag hållt på med i evigheter, kanske bra att jag inte kan se på tv :P

Hejj sålänge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback