Ängelholm

Ooh jag är inte värd en så fin vän som dig, du säger alltid rätt saker & du gör mig alltid glad. Tack för solskenet igår Ivan :D

Ja, igår bar det av till ängelholm. Tåget dit gick snabbt o smärtfritt. Ida mötte mig på stationen sen fick jag  se lite av staden, mysig stad. Vi mötte upp Corre, Emil & Robin & satte oss på MM. Lite för stelt ställe för min smak men deras vanliga hang-out var stängt. Men det var sjukt trevligt, konversationerna flöt på så som ölen :) Riktigt nice people måste jag säga. :D När det stängde begav vi oss till Corre & Emils lya där vi fortsatte dricka fina viner & lyssna på allt för hög musik för en måndag :D Nej jag måste säga att kvällen igår var en toppenkväll :D Tack för inbjudan Ida :D Jaa snart bär det av tillbaka till Ängelholm, när Ida & Corre ska ha fedefest. Det ska bli nääjjz!

Idag vaknade vi i skaplig tid och inte alls bakis. Häärligt! Men nu får det vara nokk med alkoholen ett tag. Vi blev hämtade o åkte ut till stället där vi trodde modevisningen skulle vara men det var heeeeeeeelt fel.Efter lite sura miner & irriterade människor kom vi rätt. Men då hade vi redan tappat suget. När vi kom dit, ja då blev vi lite mer besvikna. Hmm ! Ja vi visste att det var en modevisning för lantbrukare. Men så oorganiserat trodde vi inte det skulle vara. Tjejerna som annordnade det hela var ju yngre än oss. Aja, vi gjorde det vi skulle (med liiite gnäll) se åkte vi till Väla & käka & shoppa. Mysig  dag med "gänget" från klassen , men modevisningen kunde vi ju skippat. det var inte alls kul. Kändes mer som en plåga haha. Bitter låter jag men det är jag inte :)

Jaa nu är jag lagom sliten & trött. Imorgon är det skola igen jaa, Sabina ska komma & klippa sig hos mig. Myys att träffa henne igen efter ett bra tag :D Sen har jag receptionen resten av dagen. På kvällen blir det TRÄÄÄNING! SHIT vad jag ska skämmas. Jag har varit uuuuurkass på att träna de senaste 2 veckorna. Fy på mig! Men nuu tar jag tag i et igen & kör hårt. Det är ju för fasiken snart stockholmsresa, då ska man va fin :P

Ja denna skolveckan blir ju inte lång :O 2 dagar i skolan bara. Lediga på torsdag igen (eller ja inte lediga, vi ska ju göra fotoprojektet) men  vi behöver iaf inte vara i skolan. Jag har typ kommit på min idé nu, men måste bara arbeta på tekniken lite. Men Gabbz ska iaf vara min modell. Ska färga hennes hår rött som elden & göra om henne till en Phoenix fågel. gabbz har vacker vit hy, septum & tattueringar på armarna, mörka ögon & speciellt utseende, det kommer bli SUUUPERSNYGGT! Men som sagt jag har mkt jobb framför mig med håret.. Ojoj! Wish me luck!

Nää nu ska jag knyta mig! God natt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback