When I need you..

Helgen har varit helt fantastisk. Fredagen var stressig fram till kvällen! Då blev det förfest hos Ronja. Emma kom & sen gick det utförs. Vild & galen kväll!. Sebbe kom förbi & det blev massa singstar & dumheter :D Sen bar det av till Tomboy. Helt okej där. Lite för mkt alkohol kanske. Resulterade i glömda stunder, bilder på qx & en rejäl baksmälla på lördagen. Efter tomboy stack jag & ronja på efterfest, sådär kul.. Kom hem lagom till frukosten :P sov någon timme. kl 2, när vi vaknat kom Emma med frulle. Det blev torra scones & möglig fikon marmelad. Men det var en frukost som man sällan glömmer! Underbaart ! :D
Jag åkte hem för att bara precis sätta mig ner innan jag var tvungen att åka in till stan för tarek hade ändrat tiden med en timme utan att säga till. Vi åt en sen lunch & det blev massa skvaller. Happy that your home!<3
Åkte hem & duscha sen bar det iväg till Malle. Där blev det spel me gänget som jag inte träffat på evigheter men kul var det . Sen träffade jag Ronja & vi stack till Wonk!. Fick några efterhängsna snubbar på köpet, ush :(. kvällen avslutades med en massa drama. Men vissa kvällar behöver väl bli så med! Vi åkte hem till Ronja & deckade illa kvickt! Nu sitter ma här & skriver klart arbetet. Ush, så hemskt jobbigt. Införskaffade en gran idag. De senaste tre åren har Malle fixat gran åt mig, på fyllan. Men iår fick det bli en laglig gran. känns bra :p. Så om en liten stund ska den pyntas :D Det snöade idag, men tyvärr så la det sig inte :( får vi en vit jul? I hope so!.

<3 you may not be her first, her last or her only. She loved before and she may love again. But if she loves you now, what else matters? Shes not perfect, you arent either. and the two of you may never be perfect together. but if she can make you laugh, think twice and admit to being human and making mistakes. Hold on to her and give her the most you can, she may not think about you every second of her day, but she will give you a part of her that she knows you can brake - her herat. So dont hurt her, dont change her, dont analyze and dont expect more than she can give, smile when she makes you happy, and miss her when shes not there. <3

Kommentarer
Postat av: Roni

Haha Bästa frukosten nånsin <3

2009-12-22 @ 14:07:29
URL: http://rooniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback